Anunţ organizare examen de promovare în grad superior
Anunţ
Muzeul Judeţean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» anunţă public organizarea, în data de 24.10.2014, la sediul muzeului din str. 1 Mai nr. 8, în conformitate cu prevederile Legii 311/2003, modificată şi completată, a examenului de promovare pentru funcţia de economist (economist în management, cod COR 263101), gradul I. Examenul constă în două probe:
– Proba scrisă: 24.10.2014, ora 1200. Această probă are în vedere testarea cunoştinţelor în următoarele domenii: contabilitate primară, marketing şi promovare, managementul resurselor umane, managementul documentelor administrative curente şi gestionarea fondului documentar. Această probă va presupune redactarea unei lucrări care să acopere domeniile menţionate anterior.
– Interviu: 24.10.2014, ora 1430. Această probă se va desfăşura pe baza următoarelor criterii de evaluare:
- abilităţi de comunicare;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- motivaţia candidatului;
- comportamentul în situaţiile de criză;
- complexitatea, iniţiativa, creativitatea şi diversitatea activităţilor.
Dosarele de înscriere ale candidaţilor se depun până la data de 17 octombrie 2014 (inclusiv) între orele 800 – 1600 la secretariatul Muzeului Judeţean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare».
Acte necesare la depunerea dosarului:
- Cerere de participare la examen;
- Adeverinţă care să ateste vechimea în gradul/treapta profesională din care se promovează;
- Copii de pe fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani.
Condiții generale de participare la examenul de promovare:
- a obţinut calificativul „foarte bine” cel puţin la două evaluări realizate în ultimii trei ani;
- are o vechime minimă de 3 ani pe postul de economist, gradul II;
Condiții specifice de participare la examenul de promovare:
- absolvent studii superioare de lungă durată sau nivel licenţă (Bologna 1), în domeniul fundamental al ştiinţelor sociale – ramura ştiinţe economice;
- absolvent studii masterale cu diplomă de masterat, în domeniul fundamental al ştiinţelor sociale – ramura ştiinţe economice;
- vechime în muncă minim 6 ani în sectorul muzeal sau în instituţii de cultură similare;
- cunoştinţe foarte bune de limba română;
- cunoştinţe de limba engleză la nivel conversaţional;
- cunoştinţe avansate de operare pe calculator;
- experienţă în contabilitate primară;
- experienţă în marketing şi gestionare pagini web;
- experienţă în domeniul resurselor umane;
- experienţă în activităţi de secretariat;
- experienţă în activitatea de relaţii publice şi comunicare cu vizitatorii;
- atenţie distributivă şi capacitatea de a efectua activităţi diverse (contabilitate primară, marketing, resurse umane, secretariat, relaţii publice).
Bibliografie pentru examenul de promovare:
- Legea nr. 311 / 2003 a muzeelor şi colecţiilor publice, modificată şi completată;
- Legea nr. 477/2004 privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
- Legea nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil, republicată;
- Ordinul nr. 2035/2000 pentru aprobarea normelor metodologice privind evidenţa, gestiunea şi inventarierea bunurilor culturale deţinute de muzee, colecţii publice, case memoriale, centre de cultură şi alte unităţi de profil, modificat şi completat;
- Hotărâre nr. 250/1992 privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare;
- Hotărâre nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, modificat şi completat;
- OUG nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice;
- Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, modificată şi completată;
- Hotărâre nr. 500/2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, modificată şi completată;
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, modificată şi completată;
- OMFP nr. 1917/2005 privind normele metodologice de organizare şi conducere a contabilităţii instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- OMFP nr. 3055/2009 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu directivele europene, cu modificările şi completările ulterioare;
- OMFP nr. 3512/2008 privind documentele financiar – contabile, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, republicată;
- Kotler N.G., Kotler Ph., Kotler W.I., (2008), Museum Marketing & Strategy, 2nd edition, Jossey-Bass, USA, San Francisco;
- Sandell, R., Janes R.R. (2007), Museum Management and Marketing, Routledge, London;
- Zbuchea, A. and Ivan, L. (2008) Muzeu focus. Cum să cunoaştem mai bine vizitatorii muzeelor, Colias, Bucureşti;
- Kaiser, M.M. (2009), Planificarea strategică în domeniul artelor: un ghid practic, editura Centrul de Pregătire Profesională în Cultură, Bucureşti;
- Gilmore, A., Rentschler, R. (2002), Changes in museum management. A custodial or marketing emphasis?, Journal of Management Development, Vol. 21 No. 10, 745-760;
- Hutter, M. (1998), Communication Productivity: A Major Cause for the Changing Output of Art Museums, Journal of Cultural Economics, 22, p. 99-112.
DIRECTOR,
DR. TIBERIU ALEXA