
REGULAMENT TOMBOLA – Noaptea Muzeelor 2025

REGULAMENT DE PARTICIPARE TOMBOLĂ – NOAPTEA MUZEELOR 2025
Art. 1 – Organizatorul
Tombola este organizată de Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare», cu sediul în Baia Mare, str. 1 Mai, nr. 8, județul Maramureș.
Art. 2 – Scopul
Tombola este organizată cu ocazia evenimentului Noaptea Muzeelor, în data de 17 mai 2025, și are scopul de a încuraja participarea publicului și de a promova activitatea muzeului.
Art. 3 – Participarea
Participarea este gratuită și deschisă tuturor vizitatorilor care completează talonul de tombolă și îl introduc în urna special amenajată la intrarea în muzeu, în ziua evenimentului.
Art. 4 – Extragerea câștigătorilor
Extragerea va avea loc în aceeași seară, la ora 00:00, în spațiul de la intrarea în muzeu. Câștigătorii vor fi desemnați prin tragere la sorți.
Art. 5 – Premiile
Premiile sunt simbolice și constau în materiale promoționale și culturale oferite de muzeu. Premiile nu sunt convertibile în bani.
Art. 6 – Validarea câștigului
Câștigătorii vor fi anunțați telefonic, folosind datele completate pe talon. Nu este obligatorie prezența în momentul extragerii. Premiile pot fi ridicate ulterior de la sediul muzeului, în termen de 10 zile lucrătoare de la eveniment.
Art. 7 – Protecția datelor
Datele completate pe talonul de participare sunt colectate exclusiv în scopul desfășurării tombolei și al transmiterii de informații culturale prin grupul de WhatsApp „Prietenii Muzeului”, conform opțiunii bifate de participant. Prin completarea talonului, participanții declară că sunt de acord cu prelucrarea datelor în scopul informării despre activitatea muzeului, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR).
Art. 8 – Dispoziții finale
Prin completarea și depunerea talonului de participare, participanții confirmă că au luat la cunoștință și sunt de acord cu prevederile prezentului regulament.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament, cu anunțarea publicului prin mijloace vizibile în ziua evenimentului.


